Nu har jag sovit hon Madde i 2 nätter=)

Nu har jag sovit i 2 nätter hos madde som ni redan vet men tänkte birätta lite vad vi gort=)Först när vi kom hit i fredas såkommer inte ihåg sen efter ett tag åt vi mat sen så hadde vi kul och gorde en sak HAHAHA sen såg vi på melodiufestivalen med Maddes pappa och helen sen gick vi till madfdes rum och gorde iorning i sängen sen sov  vi sen på mårgonen så åt vi frukost o lite sen åkte vi till stan=)VI HADDE AS KUL fast när vi åt på MC donals då var det 3 tjejer som var osams en satt endsam sen bytte hon bord då kom dom andra 2 tjejerna och då sa hon som hadde suttit endsam att hon ville stika upp en kniv i dom nu sen fråga 1 av tjejerna madde och mig hur gamla vi va för vi satt och as garvade HAHAHA då sa vi att madde skulle fylla 13 och jag 12 d¨å sa don att dom hadade 99or och 98or då sas dokm oxå att dom kunde stika opp en kniv i oss 2 men vi skrarra och skratta sen gick dom sen åkte vi hem o gorde massa saker gick till skogen o en lekpark oi massa HEJDÅ NU SKA VI ÄTA FRUKOST=)<3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0